Vilken mirakelprodukt!

Halloj! Är fortfarande i extas typ...hahaha! Den heter 'R U TAKING PROTECTION? From Oliy Roots' och är från ett favoritmärke, Lee Stafford. Snygga, väldoftande, helt dugliga produkter som dessutom inte är så värst dyra utan kostar mindre än en hundralapp. Jag har också ett shine serum och skyddspray för plattångat hår, från serien Poker straight..

Just denna 'mirakelprodukt som jag nämnde tidigare är enkel att använda, bara att spraya på där håret blivit fett vid hårbotten, och VIPS - fräscht och matt igen! Fungerar som ett puder för håret ungefär, och man måste sprida ut det när man sprayat annars ser man gråhårig ut...hehe :-) Nu ska jag kila, har läxor som ska göras och sen ska jag ringa älsklingen och säga godnatt... hejsvej!

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback