Måndagar är ett tråkigt sätt att tillbringa 1/7 av sitt liv på...

Nåväl, riktigt så farligt är det väl inte, men om sanningen ska fram sa har jag stor lust och krypa under täcket och inte visa mig förrän i helgen. Typ.

Sitter här med en kopp te och försöker vara lite ambitiös, men icke. Tanken på att jag ska till stallet om en sisådär 30 minuter gör mig inte direkt piggare direkt, men det ska ändå bli härligt att ta en tur på världens bästa tårta, WULLEBULLE.

Mediadag i skolan, med fyrkantiga ögon som följd. Sunkdag idag! Bad Hairday, dålig fantasi på outfit (levisjeans, vans, vitt linne och svart v-ringad t-shirt) plus att jag inte orkade stå och fixa sminket mer än lite mascara och concealer. Sedan slapp jag filmkunskapen eftersom typ alla i min grupp var gone, men istället missade jag bussen hem och fick gå på stan i typ 1½ timme ! Kollade i nya tillskottet i stan, Cubus. Hittade ett fint, enkelt svart linne, annars tyckte jag utbudet påminde om Lindex rätt mycket.

Nåväl, med denna dag i bakhuvudet har jag all rätt att chilla lite nu, som om det inte vore nog så har man ju orientering hela förmiddagen imorgon -.-

Tjolahey!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hejsan, trevlig att du skrev, har läst din blogg med och den är sådär rolig och lättsam att läsa. Menar du sidlayouten? Den heter i så fall Love.
Ha de underbart ! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback