Härlig fredag!

Jahopp då sitter man här igen då, och beklagar sig över att man inte uppdaterat bloggen som man ska.. inget att göra någonting åt i nuläget, eller hur?

Just nu befinner jag mig hos min käre pojkvän, sittandes vid samma databord (dock åt olika håll) upptagna med olika saker. Jag surfar runt på diverse sidor, kollar lite catwalkbilder och kläder överhuvudtaget (och diggar The Hives i dessa gigantiska hörlurar för fulla muggar, kan det bli bättre?) medan han... ehm.. "krigar" som han så manligt uttryckte det, skulle definiera det som "spelar-något-brutalt-och-avancerat-strategispel"... you name it. Som sagt, har det väldigt trevligt här uppe även om jag saknar mina brutala vänner och djur, hoho! Vilken snäll syster man lyckats skaffa sig iallafall, som ridit wullebulle två dagar i rad, inte dåligt det! Tack Becca!

Nu ska vi snart äta tacka guuud för det, det kurras i min mage gång på gång. Sedan blir det antagligen lite mys framför en rulle, vi har laddat upp med massa ostbågar och godis ^^, Och imorgon blir det nog H&M för min del, weeeei! Hoppas jag hittar en svart, basic kofta som jag letat efter så länge nu.

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback