Stillat min shoppinghunger en aning..

Har hållt mig hur länge som helst nu, för att försöka fokusera på att hitta fina prylar nere i Växjö en dag som denna. Jag har nästan blivit lite för kräsen under den tiden, men det kanske är.. bra(?) Slipper man lägga pengar på grejer man ändå inte kommer använda iochförsig :D Tur att man lär sig något här i livet!

Nåväl, jag hittade ett jättefint vitt, ribbat linne på Indiska i 100% viskos. Väldigt mjukt och skönt! Sedan blev det en omlottkofta på H&M, ullmix med ett skärp i midjan och randiga detaljer i kanterna.. Den är jättefin, och VARM! Får trots allt tänka på att inhandla lite kläder efter väder också, haha ;-) Jag sprang även in på Make Up Store och inhandlade en vaniljfärgad kajal att ha innanför fransraden, som jag har sökt efter länge! Till sist blev det en hårborste i svinborst från Kicks.

Har redan börjat planera flera snygga köp, hittade bland annat en jättesöt lila blus med puffärm på H&M och en sjal med hundtandmönster fast blåvit istället för svartvit. Det får bli en annan gång :-)

Vad är era senaste köp? Vore kul att höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback