Sjukdag och mängder av te.

Neeeej, all text jag skrivit försvann.. DAMN! Allt bara jävlas med mig idag!
I morgon blir det förhoppningsvis skola, har tröttnat på stora muggar med te (earl grey smakar ju inget!) och clementiner nu. Det är väl ungefär det jag har käkat idag, inklusive två rostade mackor och en drickyoghurt. Känns inte speciellt hälsosamt, men mår man illa så gör man :O

Syrran tog hästen idag, väldigt snällt det. Det svider i hjärtat när jag måste lämna honom vind för våg sådär, min lille Wulle... är så sugen på att hoppa lite nu så det inte är klokt! Jag har inte hoppat på typ 8 månader och det är något jag saknar otroligt mycket, finns ju nästan inget bättre liksom!

Hepp, nu ska jag ringa ett väldigt viktigt telefonsamtal! Till min älskade pojkvän!

ciaaao

Kommentarer
Postat av: robin

önska de kunda vara så nu oxå. att du måste ringa till din pojkvän. jag asså :'(

2006-11-24 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback