Kolla, vad jag kan!

Jaa som ni säkert lagt märke till (alla tittar sig förvånat omkring) så har jag ändrat lite i bloggen, gjort om lite inställningar och fått mitt älskade teckensnitt VERDANA att skriva med i inläggen, vilken tur jag har! Teknikens under ;-D Blir dessutom lättare att läsa på webben, eftersom seriffer är mer lättläsliga på dataskärmen (Oh se där, hängt med på medialektionerna har man också!)

Den här dagen har varit helt okej! Innehållande både massage och vit daim, även om jag föredrar det förstnämnda. Jag, K, F o E har verkligen haft en trevlig dag, tack vare ordet OSPHHSST. Det ska uttalas på rätt sätt, lite släpande och läspande och sedan är det klart att användas i de flesta meningar! Torr och låg humor är ett stort plus ;-)

Nu ligger en drös med läxböcker och hånler mot mig. ATTACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback