Tjallamalla, riktigt kul att kolla in!

96981-26

Det finns alltid en hel hög av fina plagg som man lätt skulle tacka ja till, inne på tjallamalla. Visserligen har jag aldrig besökt affären irl i sthlm, men internetshoppen är bra, riktigt bra! Kolla in danstövlarna under skor, hur snygga är inte de? (: Kläderna känns lite annorlunda, men samtidigt snygga och går att matcha med nästan allt. En hel drös med snygga klänningar hittar man under scene by tjallamalla, de svarta är hur fina som helst!

En sak är säker - nästa stockholmsbesök är det JAG som kliver in på tjallamalla! (:

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjallamallas internetshop har mycket snyggt men inne i butiken var det plagg överallt kändes det som och så fort jag kollade på något var det något underligt secondhand plagg. Dock fanns det riktigt snygga skor där och det skulle inte förvåna om jag missade alla härligheter som man ser i shoppen:P

Postat av: Bella

hehe okej! Det låter ändå spännande så jag hoppas jag har möjlighet att besöka den riktiga butiken i vår någongång (:

2006-12-11 @ 17:29:57
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback