Med täppt näsa och läxorna på hög..

..så tar jag mig an denna vedervärdiga onsdag. Jag hatar det här mörka, blaskiga, deprimerande vädret! November & måndagar kan gå och gömma sig någonstans, tycker jag! Sitter hemma idag, i myskläder och dricker te. Försöker underhålla mig själv på bästa sätt helt enkelt. Skulle egentligen slängt in lite pics på mina skor, och mina nya shorts, men då kamerabatteriet är urladdat så får det vänta.

Ska till stallet senare också, och mocka. Tror inte det blir någon ridning, men vi får se. Det vore ju attans om pälsen växte ut på honom nu, innan jag hinner rida så mycket som jag vill ^^,

Längtar efter mina underbara loffisar i skolan, haha. Går inte en dag utan att man saknar er, och vår brutala humor ;-) Nu ska jag ladda upp med filosofiplugg. EXTREMT KUL.

hejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback