Jag hatar rubriker.

Imorgon, IMORGON mina vänner, så är fredagen här. Har absolut ingen aning om hur den ska spenderas, förhoppningsvis på bästa tänkbara sätt med myskväll framför teven och någon bra rulle. Har en epilog i svenskan som ska vara inne på måndag, och den tänkte jag sätta mig med imorgon. För skojs skull liksom, haha.

Dagen har rullat på bra i övrigt, filosofiprovet gick antagligen bättre än jag trodde! Längtar redan till webbdesignen imorgon, vi ska göra en sida åt ett företag som vi själva kommer på.. tänkte välja typ ett stall eller ridläger, haha :-D Willebulle var förresten underbart gosig idag, men hann tyvärr inte rida alls.. gaaah! MER TID TACK! Så DET ska jag ialla fall göra i helgen.. rida alltså!

Nu ska jag landa med huvudet före i mina kära kudde, dooh! skulle inte suttit uppe till två inatt igen om jag så fick 10 000 ;-! (eller.. det tål att tänkas på..) Sova så in i vassen nu. Adieu!




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback