Fortfarande måndag..

does it never end? Jag kan inte hjälpa det, måndagar är inte min grej bara. Nesch, om man typ kunde byta ut alla måndagar mot två fredagar eller så? Någon som är på? haha.

Jag känner mig allmänt seg och trött idag, dags att tänka på refrängen tror jag. En sovmorgon säger jag absolut inte nej till, så jag kan sova till kvart över sju imorgon om jag vill, wihoo :D (Vill och vill, jag BORDE)
Fortfarande väldigt tomt utan min gubbe här, kan knappt bärja mig tills vi träffas nästa gång!

Annars är jag mest i behov av en ny slingning och klippning. Hade tänkt boka tid hos en frisörelev som klipper och behandlar för halva priset, eftersom jag bara ska toppklippa mig och sånt där. Då sparar man ju några slantar också ;-)

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback