Merry christmas!

Dåsa, lugnet sprider sig i huset. Paketen är öppnade, alla magar är mätta (bortsett från hundens då, ständigt på jakt efter ätbart.. hehe, typ som pappa) och kvar av julskinkan finns endast två korn ströbröd..

Jag diggar julen. Detta betyder ju inte automatiskt att jag är en julälskare som planerar i månader innan. Jag pyntar inte heller rummet så överdrivet, och jag skriver absolut inte officiella önskelistor på blå harrod's-papper ...*visslar* Julen är okej liksom, mysig, god mat, mycket godis och stuff. Ibland önskar jag dock att den kunde varit lika magisk som när man var liten. Det var verkligen ÅRETS HÖJDPUNKT!
Jag är däremot helnöjd med mina julklappar! Lite av varje, en del pengar att själv spendera (me like) men alla strumpor kunde jag kanske fått slippa.. i utbyte mot en necessär? (som jag har önskat mig i typ TVÅ ÅR, öhöööhm!)

Fick en helgo ansiktsmask gjord på basilika från the body shop, som ska testas, dessutom lite tröjor från gina, nattlinne från björnborg, strumpor (som sagt) och en hel del annat, exempelvis ett fint hoppschabrak till min hästgurka.

Så är usb-porten helt fucked up, annars kunde jag laddat över lite julekort, damn!

dagens juloutfit
- rutiga shorts, vila
- svart volangkjol uppdragen till tubtopp, okänt märke
- brunt bälte i midjan, mammas gamla
- gråa ullstrumpbyxor, lindex
- långt guldhalsband med svart sten, indiska
- svart ullkofta, jc

Nu ska jag dricka en stooor kopp champagne cream green tea (:


ciaao!

Kommentarer
Postat av: någon

jääävlar vad dålig klädsmak det låter som du har..!!! =S

2006-12-27 @ 23:58:30
Postat av: någon annan.

nej den är inte dålig.

2006-12-29 @ 14:49:06
Postat av: Bella

den dåliga klädsmaken bjuder jag på (;

Postat av: Kim Gunnarsson

Retard.. blogga mera. Mera mera.

2007-01-14 @ 16:25:13
URL: http://www.tidningenfrizon.se/asikter/blog/
Postat av: Bella

kim! I'm on my way ^^,

2007-01-14 @ 16:51:54
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback