Halsont..

Hej!
Vad underbart med lång sovmorgon idag! Jag som i vanliga fall inte kan njuta av sovmornar (eftersom jag åker buss till skolan) sov så länge som till halv nio i morse. Härligt! Ute med hunden och gick en sväng och sådär, sedan dags för en rejäl frukost (kändes väldigt lyxigt med helgfrukost i början av veckan ;-) Sedan lite datorsittande och därefter blev det lite bråttom eftersom jag hade tänkt göra hårinpackning och allt. Men jag hann iallafall med det jag skulle, rummet städar jag lite senare hade jag tänkt..

Ont i halsen och hosta har jag fått dessutom. Himla typiskt, det är en hosta som sitter längre ner i halsen så halstablett gör varken från eller till. För säkerhets skull gick jag och en kompis till Konsum och köpte Red Energi-tabletter ifrån Vicks...de var...INTE så goda ^^, uscha!

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback